سیاست های کلان بیمارستان خیریه امام هادی(ع)
-
فعالیت و ارائه خدمات یکپارچه با تبعیت از قوانین، ضوابط و ملاحظات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی
-
اولویت بخشی به رویکرد ایمنی در ارائه خدمت به کلیه مراجعین و بیماران از لحظه ورود در تمامی مراحل فرآیند مراقبت و درمان تا مرحله ترخیص
-
توجه ویژه به روحانیون،اقشار ضعیف و کم درآمد هم راستا با ارزش های والای موسسه خیریه
-
توجه به ابعاد فراگیر کیفیت به نحو موثر و مستمر در تمام عرصه های ارائه خدمت با محوریت بیمار و خانواده وی
-
مدیریت منابع انسانی سازمان به نحوی که منتج به توانمند سازی، رضایتمندی و بهره وری کارکنان گردد
-
کارایی و اثربخشی بهینه منابع ساختاری و تجهیزاتی
-
حفظ و گسترش تعامل مثبت و سازنده با کلیه ذینفعان، ارگان های بالا دستی، سازمان های همکار و حامی خصوصاً خیرین حوزه سلامت، به منظور استمرارمراقبت مطلوب